Ski-Doo

BACKCOUNTRY X-RS vm. 2021

alk. 17 090€

Backcountry X-RS venyttää crossover-kelkkojen koko määritelmää, sillä pärjää hyvin niin vaativassa maastossa kuin reittiajossakin. Sen ansiosta jokaisessa ajossa voidaan silmänräpäyksessä siirtyä syvästä puuterilumesta töyssyisille reiteille.

RUNKO: REV GEN4

MOOTTORI: ROTAX 850 E-TEC

JOUSITUS: RAS 3 EDESSÄ / CMOTION TAKANA

KÄYNNISTIN: ELECTRIC 

ROTAX 850 E-TEC -MOOTTORI

ENEMMÄN TEHOA

Alan tehokkain kaksitahtimoottori*. Siinä on 10 hevosvoimaa* enemmän kuin edeltäjämallissa ja uskomaton kaasuvaste. Uuden pDrive-ensiökytkimen ansiosta se reagoi 30 prosenttia nopeammin kuin 800R E-TEC, mikä mahdollistaa välittömän hallinnan.

*Perustuu BRP:n sisäiseen kaksitahtimoottorien dynamometritestaukseen optimaalisissa olosuhteissa. 

CMOTION-TELASTO

CROSSOVER-KONTROLLIA KAARTEISIIN

Crossover-jousituksessa yhdistyvät reittikelkkojen rMotion-jousituksen ja syvän lumen kelkkojen tMotion-jousituksen parhaat ominaisuudet, kuten etu- ja takapukkien jäykkyys ja tehokas painonsiirto. Näin saavutetaan erinomainen vakaus käännöksissä ja ketteryys maastoajossa. Siinä on myös progressiivinen jousitusgeometria, kuten uusimmissa Ski-Doo-takajousituksissa, mikä takaa ylivoimaisen käsiteltävyyden ja mukavuuden. Taitetut liukurungot mahdollistavat ketterämmän kääntyvyyden sekä parantavat huippunopeutta ja polttoainetaloudellisuutta.

KYB PRO -ISKUNVAIMENTIMET

KISATASON ISKUNVAIMENTIMET

Nämä iskunvaimentimet kuuluvat MXZx 600RS -kilpakelkkojen vakiovarustukseen, joten voit olla varma, että ne ovat erittäin toimivat ja kestävät vaativissakin olosuhteissa. Lisäsäiliöllinen rakenne takaa hyvän suorituskyvyn. Iskunvaimentimet ovat huollettavat. Puristusvaimennuksen pikasäätöön ei tarvita työkaluja, ja paluuvaimennuksen säätö kuuluu vakio-ominaisuuksiin.

RS-ASTINLAUDAT

TILAA LIIKKUA

Suunniteltu aggressiiviseen seisaaltaan ajoon. Leveät ja kestävät astinlaudat ovat lähes koko matkaltaan tasaiset. Aiempaa paksumpi alumiinilevy (3 mm, aiemmin 1,8 mm) sekä etu- ja takavahvikkeet kestävät rajuimmatkin alastulot.

REV Gen4 -RUNKO

LEGENDAN UUSI SUKUPOLVI

Neljännen sukupolven REV-runko on suunniteltu aggressiivisille kelkkailijoille. Kapea ja pienikokoinen runko antaa kuljettajalle lisää liikkumatilaa ja mahdollistaa paremman ohjattavuuden. Kelkka on erittäin herkkä keskitetyn painopisteen (erityisesti sivusuuntaisen), kevyemmän painon ja alan johtavan jousituksen ansiosta.

PDRIVE-KYTKIN

NOPEA, TEHOKAS, HELPPOKÄYTTÖINEN 

Uudella pDrive-kytkimellä on tärkeä merkitys REV-kelkkojen nopeuden kannalta. Kytkimen nopeat ja kitkattomat kaksoisrullat siirtävät voiman perinteisten liukunastojen sijaan. Neulalaakeroidut ylikokorullat, leveät keskipakopainot ja akseli-akselilla-rakenne varmistavat sujuvan toiminnan ja pitkän käyttöiän. Erittäin herkkä vastaavuus kuormituksen vaihteluun, erinomainen kierrosluvun ylläpitotarkkuus ja 1,3 kg kevyempi kuin TRA VII.

RAS 3 CROSSOVER -ETUJOUSITUS

CROSSOVER-TARKKUUTTA

Sama geometria ja ohjausominaisuudet kuin syvän lumen RAS 3 -etujousituksessa parantavat suorituskykyä ja takaavat kevyen ohjaustuntuman sekä kelkkareiteillä että maastossa. Suunniteltu erityisesti crossover-käyttöön. Kaksi raideleveyttä: 102 cm ja 97,5 cm.


Pakollinen
Pakollinen

Tekniset tiedot

Korkeus128,3 cm
Pituus317,4-328,4 cm
Leveys114-118 cm
RunkoREV GEN4
MoottoriROTAX 850 E-TEC
JousitusRAS 3 EDESSÄ / CMOTION TAKANA
TelamattoPowderMax: 3 705 × 406 × 51 mm / 3 912 × 406 × 64 mm
VäriMusta / Catalyst Grey/Lava Red (vain kevät)
Näytä tekniset tiedot