Ski-Doo

Freeride 146 850 E-TEC

17 990€

AJAMISEN NAUTINTOA

Ketteryys tekee uudesta Freeride 146 -kelkasta erittäin monipuolisen ja juuri sopivan vaihtoehdon kuljettajille, jotka haluavat kokeilla rajojaan erilaisissa olosuhteissa.

RUNKO REV

GEN4 JOUSITUS RAS 3 EDESSÄ / TMOTION TAKANA

MOOTTORI ROTAX 850 E-TEC

KÄYNNISTIN SÄHKÖINEN

REV Gen4-RUNKO

LEGENDAN UUSI SUKUPOLVI

Rotax 850 E-TEC -moottori tekee kelkasta ensiluokkaisen. Neljännen sukupolven REV-runko on suunniteltu aggressiiviseen ajoon. Kapea ja pienikokoinen runko antaa ajajalle lisää liikkumatilaa ja mahdollistaa paremman ohjattavuuden. Kelkan massan keskittäminen entistä lähemmäksi painopistettä, entistä kevyempi konstruktio yhdessä alan johtavan jousituksen ansiosta vievät kelkan hallittavuuden uudelle tasolle.

REV RS -ASTINLAUDAT

TILAA LIIKKUA

Suunniteltu aggressiiviseen seisaaltaan ajoon. Leveät ja kestävät astinlaudat ovat lähes koko matkaltaan tasaiset. Aiempaa paksumpi alumiinilevy (3 mm, aiemmin 1,8 mm) sekä etu- ja takavahvikkeet kestävät rajuimmatkin alastulot.

ROTAX 850 E-TEC -MOOTTORI

ENEMMÄN TEHOA

Uuden sukupolven E-TEC-moottoreissa on 10 hevosvoimaa enemmän kuin 800R E-TEC* -moottoreissa. Suurimman muutoksen havaitset moottorin reagointinopeuden parantumisessa, sillä yhdessä uuden pDrive-kytkimen kanssa moottori reagoi 30 prosenttia nopeammin* kuin 800R E-TEC. Tämän ansiosta kelkkasi on hallinnassasi haastavimmissakin tilanteissa. Myös polttoaineen kulutus on 5 % pienempi verrattuna 800R E-TEC-moottoriin*. *Perustuu BRP:n sisäiseen testaukseen.

PDRIVE -KYTKIN

NOPEA, TEHOKAS, HELPPOKÄYTTÖINEN

Täysin uuden kytkimen nopeasti reagoivat ja kitkattomat kaksoisrullat siirtävät voiman perinteisten liukunastojen sijaan. Neulalaakeroidut kaksoisrullat, leveät keskipakopainot ja kytkimen yhtenäinen akseli, kookkailla liukulaakereilla, varmistavat sujuvan toiminnan ja pitkän käyttöiän. Erittäin herkkä vastaavuus kuormituksen vaihteluun, erinomainen kierrosluvun ylläpitotarkkuus, 1,3 kg kevyempi (verrattuna TRA VII) ja lähes huoltovapaa.

tMOTION-TELASTO

HALLITTAVUUTTA SYVÄSSÄ LUMESSA

tMotion joustaa sivusuunnassa ja helpottaa näin kelkan kallistamista. Tämän mahdollistaa takapukin pallonivel yhdessä etupukin jaetun yläputken kanssa. Vahvasti progressiivinen jousitusgeometria tekee ajosta kelkkareiteillä entistä tasaisempaa.

KYB PRO -ISKUNVAIMENTIMET

KISATASON ISKUNVAIMENTIMET

Nämä iskunvaimentimet kuuluvat MXZx 600RS -kilpakelkkojen vakiovarustukseen, joten voit olla varma, että ne ovat erittäin toimivat ja kestävät vaativissakin olosuhteissa. Lisäsäiliöllinen rakenne takaa hyvän suorituskyvyn. Iskunvaimentimet ovat huollettavat. Puristusvaimennuksen pikasäätöön ei tarvita työkaluja, ja paluuvaimennuksen säätö kuuluu vakio-ominaisuuksiin.

RAS 3 -ETUJOUSITUS

TARKKA KEULA

Vastaava muotoilu ja rakenne kuin vakaassa ja tarkassa RAS 2:ssa, optimoitu 4. sukupolven REV-rungolle, joka tarjoaa 25 mm pidemmän joustomatkan ja on 3,2 kg kevyempi. Kaksoisnivelellä varustettu tanko-ohjausjärjestelmä eliminoi aurauskulman muutokset joustoliikkeen aikana.


Pakollinen
Pakollinen

Tekniset tiedot

Korkeus1359 mm
Pituus3275 mm
Leveys1140 to 1180 mm
RunkoREV GEN4
MoottoriROTAX 850 E-TEC
JousitusRAS 3 edessä/ TMOTION takana
VäriValkoinen
Näytä tekniset tiedot