Ski-Doo

MXZ 600 R E-TEC

15 690€

RAJAT ASETAT SINÄ

Nyt esittelyssä uusi MXZ 600R E-TEC, jossa on ennennäkemättömän herkästi reagoiva REV Gen4 -runko ja täysin uusi, 600R E-TEC -moottori. Uutuus koeajettavissa valikoiduilla Ski-Doo-jälleenmyyjillä.

RUNKO REV GEN4

MOOTTORI ROTAX 600R E-TEC

JOUSITUS RAS 3 EDESSÄ / RMOTION TAKANA

ROTAX 600R E-TEC -MOOTTORI

REILUSTI VOIMAA. VÄLITÖN KAASUVASTE.

Ski-Doo MXZ 600R E-TEC on jälleen osoitus BRP:n innovatiivisuudesta. Tämä uutuusmalli asettaa uuden mittapuun 600-kuutioisten moottorikelkkojen suorituskyvylle. Erittäin nopeasti reagoiva ja tehokas Rotax 600R E-TEC -moottori on yhdistetty vahvaan ja ketterään REV Gen4 -runkoon – uusi MXZ 600R E-TEC -kelkka lunastaakin itselleen ansaitusti paikan reittikelkkojen valiojoukossa.

PDRIVE -KYTKIN

NOPEA, TEHOKAS, HELPPOKÄYTTÖINEN

Täysin uuden kytkimen nopeasti reagoivat ja kitkattomat kaksoisrullat siirtävät voiman perinteisten liukunastojen sijaan. Neulalaakeroidut kaksoisrullat, leveät keskipakopainot ja kytkimen yhtenäinen akseli, kookkailla liukulaakereilla, varmistavat sujuvan toiminnan ja pitkän käyttöiän. Erittäin herkkä vastaavuus kuormituksen vaihteluun, erinomainen kierrosluvun ylläpitotarkkuus, 1,3 kg kevyempi (verrattuna TRA VII) ja lähes huoltovapaa.

REV -RUNKO

LEGENDAN UUSI SUKUPOLVI

Neljännen sukupolven REV-runko on suunniteltu aggressiiviseen ajoon. Kapea ja pienikokoinen runko antaa ajajalle lisää liikkumatilaa ja mahdollistaa paremman ohjattavuuden. Kelkan massan keskittäminen entistä lähemmäksi painopistettä, entistä kevyempi konstruktio yhdessä alan johtavan jousituksen ansiosta vievät kelkan hallittavuuden uudelle tasolle.

KYB PRO -TAKAISKUNVAIMENNIN

KILPATASON SUORITUSKYKYÄ

Nämä iskunvaimentimet ovat vakiovaruste MXZ X-RS 600 -kilpakelkassa. Iskunvaimenninten verraton suorituskyky ja kestävyys takaavat kontrollin vaikeimmissakin olosuhteissa. Puristusvaimennuksen pikasäätöön ei tarvita työkaluja. Huollettava rakenne.

rMOTION 129 -TELASTO

SUORITUSKYKYÄ, KONTROLLIA JA MUKAVUUTTA

Luo mittapuun hallittavuudelle, suorituskyvylle, ajomukavuudelle ja mukautuvuudelle – entistä paremmat pito-, jarrutus- ja vaimennusominaisuudet 3269 mm:n versiossa. Erilliset jousi- ja iskunvaimennusdynamiikat sekä alan progressiivisin jousitusgeometria tekevät rMotionilla ajon pehmeäksi pikku töyssyissä unohtamatta isojen kumpareiden vaatimaa lisävoimaa. Iskunvaimentimien, jousien ja kytkentäpalikan säätö on helppoa.

ICE RIPPER XT -TELAMATTO

PAREMPAA PITOA

RipSaw-mallista kehitetty nastoitettu telamatto, jonka harjoihin on upotettu karbidinastoja parantamaan pitoa jäisissä olosuhteissa.

RAS 3 -ETUJOUSITUS

TARKKA KEULA

Vastaava muotoilu ja rakenne kuin vakaassa ja tarkassa RAS 2:ssa, optimoitu 4. sukupolven REV-rungolle, joka tarjoaa 25 mm pidemmän joustomatkan ja on 3,2 kg kevyempi. Kaksoisnivelellä varustettu tanko-ohjausjärjestelmä eliminoi aurauskulman muutokset joustoliikkeen aikana.

ERGO-STEP -SIVUPANEELIT

HALUAMASI AJOASENTO

Rakenne mahdollistaa luonnollisen liu'un kolmen eri kaarreajotyylin välillä. Tähän kuuluu myös uusi erittäin edessä oleva asento.

SÄÄDETTÄVÄ OHJAUSTANKO

RÄÄTÄLÖITY ISTUVUUS

Ajoasentoa on erittäin helppo säätää. Vedä vain salpaa ja liu'uta tankoa 4 asennon välillä. 10 cm:n pitkittäissäätö.

ANALOGINEN/DIGITAALINEN MONITOIMIMITTARISTO

KOMENTOKESKUS

Tyylikkäitä analogisia nopeus- ja käyntinopeusmittareita täydentää kolmiruutuinen LCD-monitoiminäyttö, joka tarjoaa paljon tietoa ajon aikana.


Pakollinen
Pakollinen

Tekniset tiedot

Korkeus1267 mm
Pituus2925 mm
Leveys1217 mm
RunkoREV GEN4
MoottoriROTAX 600R E-TEC
JousitusRAS 3 EDESSÄ / RMOTION TAKANA
VäriKelta-musta
Näytä tekniset tiedot