Ski-Doo

MXZ X-RS 600R E-TEC

alk. 16 150€

TINKIMÄTÖNTÄ SUORITUSKYKYÄ

Äärimmäistä suorituskykyä reittiajoon tuovassa 2019 MXZ X-RS -kelkassa tehokas ja herkästi reagoiva Rotax-kaksitahtimoottori on yhdistetty REV Gen4 -rungon ketteryyteen ja kilpakelkoista tuttuihin ominaisuuksiin.

 

RUNKO REV GEN4

JOUSITUS RAS 3 EDESSÄ / RMOTION TAKANA

MOOTTORI ROTAX 850 E-TEC, ROTAX 600R E-TEC

 

ROTAX 600R E-TEC -MOOTTORI

VÄLITÖNTÄ TEHOA, VIIVEETÖN REAGOINTI

Rotax 600R E-TEC -moottorissa on hyödynnetty suorituskykyisemmän 850 E-TEC -moottorin tavoin toisen sukupolven E-TEC-teknologiaa, ja se tarjoaa välittömän kaasuvasteen ja räväkän kiihtyvyyden. Moottori asettaa 600-kuutioisten luokalle uuden mittapuun, luotettavuudellaan sekä polttoaine- ja öljytaloudellisuudellaan.

DRIVE-KYTKIN

NOPEA, TEHOKAS, HELPPOKÄYTTÖINEN

Uudella pDrive-kytkimellä on tärkeä merkitys REV-kelkkojen nopeuden kannalta. Kytkimen nopeat ja kitkattomat kaksoisrullat siirtävät voiman perinteisten liukunastojen sijaan. Neulalaakeroidut ylikokorullat, leveät keskipakopainot ja akseli-akselilla-rakenne varmistavat sujuvan toiminnan ja pitkän käyttöiän. Erittäin herkkä vastaavuus kuormituksen vaihteluun, erinomainen kierrosluvun ylläpitotarkkuus ja 1,3 kg kevyempi kuin TRA VII.

X-RS-OMINAISUUDET

VALMIINA KISAAN

Rankkoihin kilpaolosuhteisiin suunnitellussa X-RS-paketissa on monia erikoisominaisuuksia. Eteenpäin siirretty ohjausasento mahdollistaa aggressiivisen kaarreajon ja seisaaltaan ajon. Liukurungot ja astinlaudat on vahvistettu rajuja alastuloja varten.

REV Gen4 -RUNKO

LEGENDAN UUSI SUKUPOLVI

Neljännen sukupolven REV-runko on suunniteltu aggressiivisille kelkkailijoille. Kapea ja pienikokoinen runko antaa kuljettajalle lisää liikkumatilaa ja mahdollistaa paremman ohjattavuuden. Kelkka on erittäin herkkä keskitetyn painopisteen (erityisesti sivusuuntaisen), kevyemmän painon ja alan johtavan jousituksen ansiosta.

RS-ASTINLAUDAT

TILAA LIIKKUA

Suunniteltu aggressiiviseen seisaaltaan ajoon. Leveät ja kestävät astinlaudat ovat lähes koko matkaltaan tasaiset. Aiempaa paksumpi alumiinilevy (3 mm, aiemmin 1,8 mm) sekä etu- ja takavahvikkeet kestävät rajuimmatkin alastulot.

RMOTION 129 -TELASTO

SUORITUSKYKYÄ, KONTROLLIA JA MUKAVUUTTA

Luo mittapuun hallittavuudelle, suorituskyvylle, ajomukavuudelle ja mukautuvuudelle – entistä paremmat pito-, jarrutus- ja vaimennusominaisuudet 3270 mm:n versiossa. Erilliset jousi- ja iskunvaimennusdynamiikat sekä alan progressiivisin jousitusgeometria tekevät rMotionilla ajon pehmeäksi pikku töyssyissä unohtamatta isojen kumpareiden vaatimaa lisävoimaa. Iskunvaimentimien, jousien ja kytkentäpalikan säätö on helppoa.

* Kuvan Quick Adjust System ei ole saatavilla Euroopassa.

RAS 3 -ETUJOUSITUS

TARKKA ETUOSA

Ainutlaatuinen A-tukivarsilla toteutettu etujousitus takaa erinomaisen iskunvaimennuksen ja tarkan käsiteltävyyden myös erittäin vaativissa ajo-olosuhteissa.

ERGO-STEP-SIVUPANEELIT

HALUAMASI AJOASENTO

Rakenne mahdollistaa luonnollisen liu'un kolmen eri kaarreajotyylin välillä. Tähän kuuluu myös uusi erittäin edessä oleva asento.

KYB PRO -ISKUNVAIMENTIMET

KISATASON ISKUNVAIMENTIMET

Nämä iskunvaimentimet kuuluvat MXZx 600RS -kilpakelkkojen vakiovarustukseen, joten voit olla varma, että ne ovat erittäin toimivat ja kestävät vaativissakin olosuhteissa. Lisäsäiliöllinen rakenne takaa hyvän suorituskyvyn. Iskunvaimentimet ovat huollettavat. Puristusvaimennuksen pikasäätöön ei tarvita työkaluja, ja paluuvaimennuksen säätö kuuluu vakio-ominaisuuksiin.

ANALOGINEN/DIGITAALINEN MONITOIMIMITTARISTO

KOMENTOKESKUS

Tyylikkäitä analogisia nopeus- ja käyntinopeusmittareita täydentää kolmiruutuinen LCD-monitoiminäyttö, joka tarjoaa paljon tietoa ajon aikana.


Pakollinen
Pakollinen

Tekniset tiedot

KORKEUS 1222 mm
PITUUS 2925 mm
LEVEYS 1217 mm
RUNKO REV GEN4
JOUSITUS RAS 3 EDESSÄ / RMOTION TAKANA
MOOTTORI ROTAX 600R E-TEC
VÄRI Sunburst Yellow and Hyper Silver
Näytä tekniset tiedot