Äärimmäistä suorituskykyä reittiajoon tuovassa 2019 MXZ X-RS -kelkassa tehokas ja herkästi reagoiva Rotax-kaksitahtimoottori on yhdistetty REV Gen4 -rungon ketteryyteen ja kilpakelkoista tuttuihin ominaisuuksiin.
RUNKO REV GEN4
JOUSITUS RAS 3 EDESSÄ / RMOTION TAKANA
MOOTTORI ROTAX 600R E-TEC
VÄLITÖNTÄ TEHOA, VIIVEETÖN REAGOINTI
Rotax 600R E-TEC -moottorissa on hyödynnetty suorituskykyisemmän 850 E-TEC -moottorin tavoin toisen sukupolven E-TEC-teknologiaa, ja se tarjoaa välittömän kaasuvasteen ja räväkän kiihtyvyyden. Moottori asettaa 600-kuutioisten luokalle uuden mittapuun, luotettavuudellaan sekä polttoaine- ja öljytaloudellisuudellaan.
NOPEA, TEHOKAS, HELPPOKÄYTTÖINEN
Uudella pDrive-kytkimellä on tärkeä merkitys REV-kelkkojen nopeuden kannalta. Kytkimen nopeat ja kitkattomat kaksoisrullat siirtävät voiman perinteisten liukunastojen sijaan. Neulalaakeroidut ylikokorullat, leveät keskipakopainot ja akseli-akselilla-rakenne varmistavat sujuvan toiminnan ja pitkän käyttöiän. Erittäin herkkä vastaavuus kuormituksen vaihteluun, erinomainen kierrosluvun ylläpitotarkkuus ja 1,3 kg kevyempi kuin TRA VII.
VALMIINA KISAAN
Rankkoihin kilpaolosuhteisiin suunnitellussa X-RS-paketissa on monia erikoisominaisuuksia. Eteenpäin siirretty ohjausasento mahdollistaa aggressiivisen kaarreajon ja seisaaltaan ajon. Liukurungot ja astinlaudat on vahvistettu rajuja alastuloja varten.
LEGENDAN UUSI SUKUPOLVI
Neljännen sukupolven REV-runko on suunniteltu aggressiivisille kelkkailijoille. Kapea ja pienikokoinen runko antaa kuljettajalle lisää liikkumatilaa ja mahdollistaa paremman ohjattavuuden. Kelkka on erittäin herkkä keskitetyn painopisteen (erityisesti sivusuuntaisen), kevyemmän painon ja alan johtavan jousituksen ansiosta.
TILAA LIIKKUA
Suunniteltu aggressiiviseen seisaaltaan ajoon. Leveät ja kestävät astinlaudat ovat lähes koko matkaltaan tasaiset. Aiempaa paksumpi alumiinilevy (3 mm, aiemmin 1,8 mm) sekä etu- ja takavahvikkeet kestävät rajuimmatkin alastulot.
SUORITUSKYKYÄ, KONTROLLIA JA MUKAVUUTTA
Luo mittapuun hallittavuudelle, suorituskyvylle, ajomukavuudelle ja mukautuvuudelle – entistä paremmat pito-, jarrutus- ja vaimennusominaisuudet 3270 mm:n versiossa. Erilliset jousi- ja iskunvaimennusdynamiikat sekä alan progressiivisin jousitusgeometria tekevät rMotionilla ajon pehmeäksi pikku töyssyissä unohtamatta isojen kumpareiden vaatimaa lisävoimaa. Iskunvaimentimien, jousien ja kytkentäpalikan säätö on helppoa.
* Kuvan Quick Adjust System ei ole saatavilla Euroopassa.
TARKKA ETUOSA
Ainutlaatuinen A-tukivarsilla toteutettu etujousitus takaa erinomaisen iskunvaimennuksen ja tarkan käsiteltävyyden myös erittäin vaativissa ajo-olosuhteissa.
HALUAMASI AJOASENTO
Rakenne mahdollistaa luonnollisen liu'un kolmen eri kaarreajotyylin välillä. Tähän kuuluu myös uusi erittäin edessä oleva asento.
KISATASON ISKUNVAIMENTIMET
Nämä iskunvaimentimet kuuluvat MXZx 600RS -kilpakelkkojen vakiovarustukseen, joten voit olla varma, että ne ovat erittäin toimivat ja kestävät vaativissakin olosuhteissa. Lisäsäiliöllinen rakenne takaa hyvän suorituskyvyn. Iskunvaimentimet ovat huollettavat. Puristusvaimennuksen pikasäätöön ei tarvita työkaluja, ja paluuvaimennuksen säätö kuuluu vakio-ominaisuuksiin.
KOMENTOKESKUS
Tyylikkäitä analogisia nopeus- ja käyntinopeusmittareita täydentää kolmiruutuinen LCD-monitoiminäyttö, joka tarjoaa paljon tietoa ajon aikana.
KORKEUS | 1267 mm |
PITUUS | 2925 mm |
LEVEYS | 1241 mm |
RUNKO | REV GEN4 |
JOUSITUS | RAS 3 EDESSÄ / RMOTION TAKANA |
MOOTTORI | ROTAX 600R E-TEC |
VÄRI | Sunburst Yellow |