Ski-Doo

Renegade X-RS 850 E-TEC

17 790€

TÄYDELLISYYTTÄ HIPOVA

Renegade X-RS:n pidemmän telamaton antama vetopito ja kilpatason KYB Pro -iskunvaimentimien lähes rajaton jousituksen suorituskyky täyttävät vaativankin kuljettajan toiveet – erityisesti REV Gen4 -runkoon ja Rotax 850 E-TEC -moottoriin yhdistettynä.

RUNKO REV GEN4

JOUSITUS RAS 3 EDESSÄ / RMOTION 137 TAKANA

MOOTTORI ROTAX 850 E-TEC

REV Gen4-RUNKO

LEGENDAN UUSI SUKUPOLVI

Rotax 850 E-TEC -moottori tekee kelkasta ensiluokkaisen. Neljännen sukupolven REV-runko on suunniteltu aggressiiviseen ajoon. Kapea ja pienikokoinen runko antaa ajajalle lisää liikkumatilaa ja mahdollistaa paremman ohjattavuuden. Kelkan massan keskittäminen entistä lähemmäksi painopistettä, entistä kevyempi konstruktio yhdessä alan johtavan jousituksen ansiosta vievät kelkan hallittavuuden uudelle tasolle.

ROTAX 850 E-TEC -MOOTTORI

ENEMMÄN TEHOA

Uuden sukupolven E-TEC-moottoreissa on 10 hevosvoimaa enemmän kuin 800R E-TEC* -moottoreissa. Suurimman muutoksen havaitset moottorin reagointinopeuden parantumisessa, sillä yhdessä uuden pDrive-kytkimen kanssa moottori reagoi 30 prosenttia nopeammin* kuin 800R E-TEC. Tämän ansiosta kelkkasi on hallinnassasi haastavimmissakin tilanteissa. Myös polttoaineen kulutus on 5 % pienempi verrattuna 800R E-TEC-moottoriin*. *Perustuu BRP:n sisäiseen testaukseen.

PDRIVE -KYTKIN

NOPEA, TEHOKAS, HELPPOKÄYTTÖINEN

Täysin uuden kytkimen nopeasti reagoivat ja kitkattomat kaksoisrullat siirtävät voiman perinteisten liukunastojen sijaan. Neulalaakeroidut kaksoisrullat, leveät keskipakopainot ja kytkimen yhtenäinen akseli, kookkailla liukulaakereilla, varmistavat sujuvan toiminnan ja pitkän käyttöiän. Erittäin herkkä vastaavuus kuormituksen vaihteluun, erinomainen kierrosluvun ylläpitotarkkuus, 1,3 kg kevyempi (verrattuna TRA VII) ja lähes huoltovapaa.

rMOTION-TELASTO

SUORITUSKYKYÄ, KONTROLLIA JA MUKAVUUTTA

Tarjoaa enemmän suorituskykyä, mukavuutta ja mukautuvuutta. Parasta kaikessa? Säädöt on säädetty. Tehtäväsi on vain nauttia kelkasta. Jousitusdynamiikka ja progressiivinen jousitusgeometria tekevät rMotionista pintaherkän pikkupatikossa unohtamatta isojen pattien vaatimaa lisävoimaa.

RAS 3 -ETUJOUSITUS

TÄSMÄLLISTÄ SUORITUSKYKYÄ

Vastaava muotoilu ja rakenne kuin vakaassa ja tarkassa RAS 2:ssa, optimoitu 4. sukupolven REV-rungolle, joka tarjoaa 25 mm pidemmän joustomatkan ja on 3,2 kg kevyempi. Kaksoisnivelellä varustettu tanko-ohjausjärjestelmä eliminoi aurauskulman muutokset joustoliikkeen aikana.

KYB PRO -ISKUNVAIMENTIMET

KISATASON ISKUNVAIMENTIMET

Nämä iskunvaimentimet kuuluvat MXZx 600RS -kilpakelkkojen vakiovarustukseen, joten voit olla varma, että ne ovat erittäin toimivat ja kestävät vaativissakin olosuhteissa. Lisäsäiliöllinen rakenne takaa hyvän suorituskyvyn. Iskunvaimentimet ovat huollettavat. Puristusvaimennuksen pikasäätöön ei tarvita työkaluja, ja paluuvaimennuksen säätö kuuluu vakio-ominaisuuksiin.

ERGO-STEP -SIVUPANEELIT

HALUAMASI AJOASENTO

Rakenne mahdollistaa luonnollisen liu'un kolmen eri kaarreajotyylin välillä. Tähän kuuluu myös uusi erittäin edessä oleva asento.

AVOIN VARVASTUKI

TÄYDELLINEN KONTROLLI

Ajaja voi kääntää ulommaista jalkaa luonnollisesti ulospäin aggressiivisessa kaarreajossa. (Jalkatukia saatavilla lisävarusteena.)

X-RS-OMINAISUUDET

VALMIINA KISAAN

Vaativiin kilpaolosuhteisiin suunnitellussa X-RS-paketissa on monia erikoisominaisuuksia. Eteenpäin siirretty ohjausasento mahdollistaa aggressiivisen kaarreajon ja seisaaltaan ajon. Liukurungot ja astinlaudat on vahvistettu rajuja alastuloja varten.

REV RS -ASTINLAUDAT

TILAA LIIKKUA

Suunniteltu aggressiiviseen seisaaltaan ajoon. Leveät ja kestävät astinlaudat ovat lähes koko matkaltaan tasaiset. Aiempaa paksumpi alumiinilevy (3 mm, aiemmin 1,8 mm) sekä etu- ja takavahvikkeet kestävät rajuimmatkin alastulot.


Pakollinen
Pakollinen

Tekniset tiedot

Korkeus1222 mm
Pituus3124 mm
Leveys1217 mm
RunkoREV GEN4
MoottoriROTAX 850 E-TEC
JousitusRAS 3 EDESSÄ / RMOTION 137 TAKANA
VäriHyper Silver and Manta Green, Musta
Näytä tekniset tiedot