Ski-Doo

Renegade X-RS 900ACE Turbo

alk. 17 390€

JOKAINEN LAUMA TARVITSEE JOHTAJAN

Kilpakelkoista vaikutteita saanut 2019 Renegade X-RS on täydellinen valinta kelkkailijoille, jotka haluavat ottaa haltuunsa reitin kuin reitin. Sen uskomaton ketteryys ja suorituskyky auttavat selviytymään voittajana vaikeimmastakin maastosta.

 

RUNKO REV GEN4

JOUSITUS RAS 3 EDESSÄ / RMOTION 137 TAKANA

MOOTTORI ROTAX 850 E-TEC, ROTAX 900 ACE TURBO

ROTAX 900 ACE TURBO -MOOTTORI

TEHO KOHTAA EDISTYKSELLISYYDEN

Rotax 900 ACE Turbo reagoi kaasuun viiveettä ja tarjoaa välitöntä kiihtyvyyttä. Rotaxin valmistama, erityisesti 900 ACE -moottoriin suunniteltu turboahdin mahdollistaa luotettavuuden ja suorituskyvyn yhdistämisen ennennäkemättömällä tavalla. Kuten 900 ACE -moottorin perusmallissa, myös turboahdetussa versiossa on älykäs kaasunhallinta (iTC), jossa on kolme ajotilaa (Sport, Standard, ECO) ja sormikaasu.

X-RS-OMINAISUUDET

RACE READY

Rankkoihin kilpaolosuhteisiin suunnitellussa X-RS-paketissa on monia erikoisominaisuuksia. Eteenpäin siirretty ohjausasento mahdollistaa aggressiivisen kaarreajon ja seisaaltaan ajon. Liukurungot ja astinlaudat on vahvistettu rajuja alastuloja varten.

REV Gen4 -RUNKO

LEGENDAN UUSI SUKUPOLVI

Neljännen sukupolven REV-runko on suunniteltu aggressiivisille kelkkailijoille. Kapea ja pienikokoinen runko antaa kuljettajalle lisää liikkumatilaa ja mahdollistaa paremman ohjattavuuden. Kelkka on erittäin herkkä keskitetyn painopisteen (erityisesti sivusuuntaisen), kevyemmän painon ja alan johtavan jousituksen ansiosta.

RS-ASTINLAUDAT

TILAA LIIKKUA

Suunniteltu aggressiiviseen seisaaltaan ajoon. Leveät ja kestävät astinlaudat ovat lähes koko matkaltaan tasaiset. Aiempaa paksumpi alumiinilevy (3 mm, aiemmin 1,8 mm) sekä etu- ja takavahvikkeet kestävät rajuimmatkin alastulot.

PDRIVE-KYTKIN

NOPEA, TEHOKAS, HELPPOKÄYTTÖINEN

Uudella pDrive-kytkimellä on tärkeä merkitys REV-kelkkojen nopeuden kannalta. Kytkimen nopeat ja kitkattomat kaksoisrullat siirtävät voiman perinteisten liukunastojen sijaan. Neulalaakeroidut ylikokorullat, leveät keskipakopainot ja akseli-akselilla-rakenne varmistavat sujuvan toiminnan ja pitkän käyttöiän. Erittäin herkkä vastaavuus kuormituksen vaihteluun, erinomainen kierrosluvun ylläpitotarkkuus ja 1,3 kg kevyempi kuin TRA VII.

RUNKO

Narrow design tai Wide design

RAS 3 -ETUJOUSITUS

TARKKA ETUOSA

Ainutlaatuinen A-tukivarsilla toteutettu etujousitus takaa erinomaisen iskunvaimennuksen ja tarkan käsiteltävyyden myös erittäin vaativissa ajo-olosuhteissa.

RMOTION-TELASTO

SUORITUSKYKYÄ, KONTROLLIA JA MUKAVUUTTA

Tarjoaa enemmän suorituskykyä, mukavuutta ja mukautuvuutta. Parasta kaikessa? Säädöt on säädetty. Tehtäväsi on vain nauttia kelkasta. Jousitusdynamiikka ja progressiivinen jousitusgeometria tekevät rMotionista pintaherkän pikkupatikossa unohtamatta isojen pattien vaatimaa lisävoimaa.

*Huom. Quick Adjust System ei ole saatavilla Euroopassa.

KYB PRO -ISKUNVAIMENTIMET

KISATASON ISKUNVAIMENTIMET

Nämä iskunvaimentimet kuuluvat MXZx 600RS -kilpakelkkojen vakiovarustukseen, joten voit olla varma, että ne ovat erittäin toimivat ja kestävät vaativissakin olosuhteissa. Lisäsäiliöllinen rakenne takaa hyvän suorituskyvyn. Iskunvaimentimet ovat huollettavat. Puristusvaimennuksen pikasäätöön ei tarvita työkaluja, ja paluuvaimennuksen säätö kuuluu vakio-ominaisuuksiin.


Pakollinen
Pakollinen

Tekniset tiedot

KORKEUS 1222 mm
PITUUS 3014 mm
LEVEYS 1217 mm
RUNKO REV GEN4
MOOTTORI ROTAX 900 ACE TURBO
OUSITUS RAS 3 EDESSÄ / RMOTION 137 TAKANA
VÄRIOrange Crush and Hyper Silver - Wide Design Bodywork, Musta
Näytä tekniset tiedot