Vuoden 2021 Summit X antaa syvän lumen kelkkailijalle enemmän mahdollisuuksia ketteryydellään ja välittömällä tehollaan. Se haastaa sinut teknisten rajojen venyttämiseen jokaisessa ajossa – ja palkitsee sinut aina kun teet niin.
RUNKO: REV GEN4
MOOTTORI: ROTAX 850 E-TEC
JOUSITUS: RAS 3 EDESSÄ / TMOTION TAKANA
KÄYNNISTIN: SHOT
ENEMMÄN TEHOA
Alan tehokkain kaksitahtimoottori*. Siinä on 10 hevosvoimaa enemmän kuin edeltäjämallissa ja uskomaton kaasuvaste. Uuden pDrive-ensiökytkimen ansiosta se reagoi 30 prosenttia nopeammin kuin 800R E-TEC, mikä mahdollistaa välittömän hallinnan.
*Perustuu BRP:n sisäiseen kaksitahtimoottorien dynamometritestaukseen optimaalisissa olosuhteissa.
JÄTÄ TURHA TAAKKA
Pääset useampiin paikkoihin lyhyen tunnelipituuden ansiosta, joka mahdollistaa optimaalisen ohjattavuuden syvässä lumessa erinomaisen lumenpoiston avulla. Vakiomallinen, kevyt takaroiskeläppä LinQ-valmiilla kiinnityspisteillä valinnaisen, irrotettavan ja pitkän roiskeläpän kiinnitystä varten.
VARMEMPAA AJOA
Suksien olkatappien uudistettu rakenne lisää ohjauksen ennakoitavuutta ja tekee ajosta vakaampaa jyrkissä rinteissä ja haastavassa maastossa.
KEVYT JA ILMAVA
Yksiosainen polypropyleenirakenne alentaa painoa välittömästi 2,8 kg. Optimoitu tuuletus lämmön haihtumista ja melunvaimennusta varten.
TEHOKKAAT KÄÄNNÖKSET
tMotion joustaa sivusuunnassa ja helpottaa näin kelkan kallistamista. Tämän mahdollistaa keskisaranan pallonivel takapukin ja jaetun etupukin välissä. Vahvasti progressiivinen jousitusgeometria tekee ajosta kelkkareiteillä entistä tasaisempaa.
HELPOIN KÄYNNISTYS
Painikekäynnistys, joka ei tuo juuri ollenkaan lisäpainoa. Ensimmäisen vetokäynnistyksen jälkeen moottori lataa superkondensaattorin. Seuraavissa käynnistyksissä ohjaustangon SHOT-painike hyödyntää superkondensaattoriin varattua energiaa ja muuttaa magneeton sähkömoottoriksi, joka pyörittää vauhtipyörää ja käynnistää moottorin E-TEC-teknologialla. Painoa on voitu vähentää lähes 9 kg perinteiseen sähkökäynnistimeen verrattuna. Ski-Doon ainutlaatuinen E-TEC-teknologia mahdollistaa SHOT-käynnistyksen (SHOT-käynnistin saatavilla ainoastaan kevätennakkomalleissa 16.4.2020 asti).
KAIKKI TARVITTAVAT TIEDOT
Täysin digitaalinen LCD-mittari, jossa on matalampi katselukulma. Tiedot ovat helposti luettavissa joko seisten tai istuen.
SUUNNITELTU SYVÄÄN LUMEEN
Syvän lumen kelkan uudistettu rakenne helpottaa käsittelyä ja tekee siitä helpommin hallittavan kaikissa olosuhteissa. Keulan kapea muotoilu, telatunneli ja astinlaudat mukautuvat lumeen optimaalisella tavalla. Avoin tunnelin pää estää laahausta.
PITÄVÄ OTE
Lumi läpäisee helposti verkkorakenteisen astinlaudan, mikä estää kelkan juuttumista lumeen ja puhdistaa astinlaudat paremman pidon mahdollistamiseksi. Tasaisempi jalkojen asento lisää mukavuutta ja parantaa hallintaa. 20 mm korkeampi kuin REV-XM. (vain X-paketti)
Korkeus | 139,6 cm |
Pituus | 318,8-329,9 cm |
Leveys | 108-111 cm |
Runko | REV GEN4 |
Moottori | ROTAX 850 E-TEC |
Jousitus | RAS 3 EDESSÄ / TMOTION TAKANA |
Telamatto | PowderMax Light with FlexEdgeTM: 3 912 × 406 × 76 mm / 4 178 × 406 × 76 mm |
Väri | ULTIMATE Intense Blue/White / Musta |